MEDNARODNO PRIZNANJE ZA MLADE

sobota, 21. februar 2015

3. dan, 21. februar 2015

Naslednje jutro smo se zbrali ob 8.15, da bi odšli menjat denar, vendar nas je voznik odložil  v Blue Bayu, kjer smo bili že včeraj. Nekako smo si priskrbeli zajtrk in potem odšli z ladjicama gledat koralni greben. Videli smo veliko različnih vrst rib in koral, kot so zvezdaste, gobaste korale ter eno izmed najredkejših koral, Phineas Brain Koral, ki je ena izmed le treh na svetu, poleg tiste v Avstraliji in tisti v Karibskih otokih. Tam smo plavali z ribami, večinoma klovnovimi ribami. Vsi smo se potapljali, razen dveh.
Čakala nas je zanimiva vožnja z razmajanim lokalnim avtobusom v menjalnico, kjer smo zamenjali evre v rupije in šli na bližnji bazar kupit hrano za odpravo ter kosilo za danes. Večina nas je jedla v KFC-ju, ostali so izbrali domačo kuhinjo. Nekateri niso našli tistega velikega marketa in so šli v drug market dve uri kasneje. Ko smo odhajali domov, se je zopet ulilo kot iz škafa, torej smo bili vsi kar precej premočeni.
Zvečer smo spet jedli kitajsko hrano, ki ni bila pekoča, prej pa smo pripravljali 30-minutni slovenski kulturni program, ki ga bomo predstavili ob odprtju nove šole na Maurtiusu. Po večerji pa smo določili pare za odpravo, ki nas čaka čez dva dni. Zelo počasi smo šli v postelje in zaspali, kar smo storili tudi počasi.