MEDNARODNO PRIZNANJE ZA MLADE

sobota, 21. februar 2015

1. in 2. dan, četrtek in petek, 19. in 20. februar 2015

Ob 6.30  smo se zbrali pred šolo in smo se odpravili proti Benetkam. Malo čez 10. uro smo prispeli v Benetke in se začeli pripravljati na let. Ob 11.55 smo imeli letalo, ki kljub turbulencam ni imelo problema s pristankom. Ob 13.00 smo prispeli v Gatwick in komaj ujeli letalo za Mauritius. Let je bil dolg okoli 12 ur in tam so nam stevardese prinašale hrano in sok, da smo preživeli.

Ob 5.30 smo prispeli na Mauritius in že so nas začeli jesti komarji. Tam so nas še enkrat prečekirali in morali smo izpolniti obrazec z našimi podatki in namenom obiska. Ko smo vsi prejeli prtljago, smo se napotili k izhodu, kjer se je vedno bolj čutila vlaga in vročina, čeprav je bilo komaj 6.30 zjutraj. Pričakala nas je Mepi ekipa z Mauritiusa, ki je poskrbela za prevoz do mladinskega centra, našega začasnega doma. Po zajtrku smo imeli nekaj prostega časa, potem pa smo se peš odpravili na dolgo pot do zaliva Blue Bay. Tam smo se osvežili v plitvem morju. Na poti nazaj nas je spočetka spremljalo le rosenje, ki pa se je spremenilo v pravo tropsko nevihto. Kljub premočenosti smo kosili in preživeli družabno popoldne. Imeli smo tudi sestanek o prihajajočih dejavnostih in dobili povabilo na tradicionalno mauricijsko poroko. Imeli smo skupno večerjo in preostanek večera družabno preživeli v naših bungalovih.